Tuesday, November 10, 2009

huJung Minggu..

Hujung minggu lepas turun KL atas urusan kerja.
Tp kalau dah kt kl tu mane cukup satu hari kot.
Sambil menyelam minum air..hehehe

Destinasi pertama mestilah ke TTDI
uruskan tujuan utama aku ke KL ni.
lepas semua selesai,n sedang kami meronda-ronda tanpa hala tuju
ader plak orang mengingatkan aku ttg cendol pulut durian yg
telah sekian lama aku idamkan kt KLCC tu.
mcm mne blh luper plk ni? emm myb sbb dah mkn 2 minggu lepas kat melaka kot.
walaupun hati ni tk terasa dah nk mkn sgt waktu tu tp
tkut plk jd kempunan biler smpi melaka nnt.hehehe,
so aku ikutkan jgk melantak "CPD" tu.




Thanks to MALA sebab sudi menumpang kan aku kat rumah die.
tak lupe jugak housemate mala, Cik Dayang.
Bersusah payah menjemput aku di stesen LRT taman melati dalam keadan hujan.
Tak lupe jgk buat die yang sudi menemankan aku sepanjang aku kt KL...
Thanks for everything you all :p

huh! tak Sabar menanti hujung minggu seterusnye...

No comments:

Post a Comment