Sunday, November 1, 2009

Its complicated!

Agak lame tak menulis dlm blog ni..
bukan aper tak der mood and masa untuk mencoret aper2 pun kat sini..

Genap sebulan praktikal @ infineon.
yap aku seorang disitu and tempat ini mmg atas permintaan aku sendiri..
supaya sentiasa dekat dengan family..

alhmdullih akhirnya aku diterima
dan insyalah aku yakin peluang aku disini amat cerah
bersama-sama dengan team member yang amat membantu dan mesra.
cukup lah selama ini aku merasa hidup diluar and jauh dari keluarga..

dan pada hari ini sesuatu telah membuatkan aku ingin meluahkan rasa hati ini.
sesuatu yang membuat kan aku sedar siapa diri aku..
aku hanyalah seorng kawan yang ingin memahami dan menjadi kawan yg terbaik.
tp mungkin cara ini tidak kena pada tempatnye...
siapelah aku ni..hanya seorng kawan yang menjadi tempat mengadu..

Terlalu banyak perkara yang berlaku dalam hidupku sepanjang 2 bulan ini,
perasaan yang terlalu susah untuk diluahkan,
tp aku terima segalanya dan memulakan hidup baru..
aku akan sentiasa melangkah kehadapan tanpa menoleh ke belakang lg.
Bersama si dia menemani hidup ini.
dan semoga Allah memberkati hidup ini.
Amin...

2 comments:

  1. weee...
    relaks laa.. kawan ko bukan sorg aje,k.
    yang pergi tu biarkan je la..anggap je laa takde jodoh panjang utk berkwn.
    at least, kita tak menipu diri sendiri dan diri dia. ihik :)

    ReplyDelete