Friday, November 13, 2009

NigHt sHifT..!

Oh NO!!!
next week aku dalam night shift!
(16 Nov till 20 Nov)
it's really really scared me ok..

For my First time.!OH my goD!
last minute bru dapat tahu salah sorang member team tak dapat bersama dengan aku
seperti yang dirancangkan,coz dia kene attend kursus.
Oh Damn!biar betul.
Ingt ader jagak lah pengganti tp rasenye tak der dah.
macam-macam perasaan dah muncul ni..cuak+risau+panic mcm2 difikirkan.
bukan tkut sebab ape cuma risau tak dapat nak handle problem2 or request dari user dalam waktu tu.
FYI shift malam adalah shift paling bz utk team EP.
coz kebanyakan user and developer dr EU and NA
Rasenya tak penuh lagi ilmu di dada ni.huhuhu
Nak diikutkan team lain pun ader jgak shift malam.
Kiranya dalam department ni mybe dalam 4-5 orang akan wat shift malam.
but bagi EP team "I'm alone!"

EMM ok ENOUGH!
cukup setakat tu aku berfikir -VE.
THINK POSITIVE now!
sePOSITIVE yang mungkin...

kenapa tidak aku yakin pada diri aku sendiri
sedangkan org lain yakin yang aku mampu buat.
Team member yang lain pun yakin and
bile-bila mase jer kalau ada problem yang tak dapat aku handle
I can just make call
untuk mintak tolong..hehehe. thanks u all!
So aku mesti buktikan yang aku mampu buat...yeah! :p

“Don’t wish it were easier, wish you were better. Don’t wish for fewer problems, wish for more skills. Don’t wish for less challenges, wish for more wisdom.”
- Earl Shoaf-

1 comment: