Saturday, May 16, 2009

Pagi yg Gelap.....

aah pagi2 ni lps subuh dah tak leh nk tido dah mata ni.. ini lah akibt nye tido awl smlm.. hahaha. bosan la plk semua member smbung tido tp aku tak leh tido dah... nk wat pe pgi2 ni eh? ape lg aku tulis blog jer lah di pagi yg hening ini...

hari ni hr ahad, ala esk dah mula kelas rupenye. mls nye nk gi . huhuhu. ape nk jd lah ngn aku ni tak de kesedaran langsung, kerajaan dah bg kelas free but still main2 lg belajar.. tak per masih belum terlambat.. aku ade lbh kurng 2 minggu lbh lg .hhahaha..

rase mcm nk gi jog tp tak der member la plk. biaselah pg2 ahad ni budak2 ni lbh suke membuta jer keje.tido pun lewat kot mlm smlm aku jer yg tido awl.huhu.
k lh smbung lg nnt di episod yg lain.haha.daa-

6 comments:

  1. nk g jog ajakla aku..hahaha..kalo brani la..hahaha

    ReplyDelete
  2. ceh! die yg tk berani kate kite plk..huhuu

    ReplyDelete
  3. ceh..jogg kunun...
    jogg kt kedai mamak ade la...
    hahaha....

    ReplyDelete
  4. eleh biar lah.. skurng2 nye ade gak niat di hati tu nk gi jog kan?? bukan mcm die tu tak pernh jog! ape nk jd nth membesarkan perut jer keje.

    ReplyDelete
  5. ceh..kate org lak...bkn ke at 1st kite nk g jogg ke pg tu..pstu ad la sorg minah tu prot masuk angin.. :p

    ReplyDelete
  6. ceh poyo giler! bile mase ntah die plan nk jog! dusta!!! jalan pun mls lg kn pulk jog.hahahhaha..lwak2..

    ReplyDelete