Saturday, May 16, 2009

PErmulaan crite..


first time tuulis blog kat sini..
sblum ni aku tulis blog tmpt lain...
bak kate org kite kene belajar semua benda kan..hehehe

16-5-2009 hari ni hr guru la weh..
selamat hari guru aku ucapkan pada semua guru2 yg telah byk mengajar n berjasa pada aku.
Cikgu dari tadika sampi lah aku berjaya tamat kan ijazah aku ni.

Tanpa mereka aku tak kan berjaya menamatkan ijazah aku ni. alhmdullh semua nya berjalan lancar. Cuma menuggu result jer ni. debar jgk rasenye ni..hhuhuhu

Cuti ni aku hbis kan degn amik kursus kt utm ni.. yelah saje mengisi mase lapang dan menmbah kan value pada ijzah aku nnt.(yeye jer). skrg msih tak tau nk further study or not. keliru.. tak tau arah tuju.huhuhu.susah gk mcm ni.

smlm 15-5-2009 aku gi KL.
PWTC ade karnival kerjaya. byk jugk peluang pekerjaan utk IT ni.. tp biaselah semua nye kat area kl, pj, cyberjaya... adekah aku perlu merantau ke negeri org lps ni? huhuhu. itu aku tak pasti lg. hati msih syg nk tinggalkn melaka. uhuk!

oklah we continue leter la deh... nk mandi..hahaha

No comments:

Post a Comment